Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обміняти товар належної та неналежної якості.
- Повернути товар належної та неналежної якості.
- Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - 03194 м. Київ, проспект Леся Курбаса 7 (1 поверх)
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару належної якості:
- Товар повинен бути повністю укомплектований та не пошкоджений;
- Наявність оригінальної і непошкодженої упаковки;
- Дотримання товарного виду (відсутність слідів експлуатації, всі пакувальні матеріали, в тому числі пломби і ярлики, повинні бути збережені і не пошкоджені).
Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
При поверненні мобільного телефону час розмов на лічильнику має бути менше 5-ти хвилин, а ПЗ не повинно було піддаватися зміни (оновлення, установка нових додатків і т.д.).
Якщо придбаний вами товар перестав працювати, його повернення або обмін відбувається тільки після отримання висновку сервісного експерта про те, що умови експлуатації не були порушені, а виріб не підлягає подальшому ремонту.
Оформити анкету на повернення