Повернення та обмін

Повернення та обмін

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
  2. Повернути товар належної та неналежної якості.
  3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - 03194 м. Київ, проспект Леся Курбаса 7 (1 поверх)

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару належної якості:

  1. Товар повинен бути повністю укомплектований та не пошкоджений;
  2. Наявність оригінальної і непошкодженої упаковки;
  3. Дотримання товарного виду (відсутність слідів експлуатації, всі пакувальні матеріали, в тому числі пломби і ярлики, повинні бути збережені і не пошкоджені).

Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

При поверненні мобільного телефону час розмов на лічильнику має бути менше 5-ти хвилин, а ПЗ не повинно було піддаватися зміни (оновлення, установка нових додатків і т.д.).

Якщо придбаний вами товар перестав працювати, його повернення або обмін відбувається тільки після отримання висновку сервісного експерта про те, що умови експлуатації не були порушені, а виріб не підлягає подальшому ремонту.

Оформити анкету на повернення