Оплата

Оплата готівкою

  • Оплата здійснюється безпосередньо в момент отримання, після перевірки товару та заповнення всіх необхідних документів.
  • Оплата проводиться у відділеннях самовивозу готівкою.
     

Оплата банківськими переказами Privat24, Monobank (комісія при переказі - 1%)

  • Отримання замовлень, сплачених таким способом, можливо при наявності документа, що посвідчує особу одержувача, зазначеного при оформленні замовлення або довіренність  на представника.
     

Оплата по безготівкому розрахунку з ПДВ та без ПДВ.

  Вартість уточнюйте у консультанта.
 

Оплата через платіжну систему Wayforpay

Комісія по даному методу оплати становить 2,5% від суми замовлення.
Оплату можна здійснити картами VISA, Mastercard при оформленні замовлення.
 

Після оплата через "НОВУ ПОШТУ" (накладений платіж)

Відправка з після оплатою проводиться згідно тарифів перевізника Нова пошта. Комісія, яку потрібно оплатити перевізнику, 2%+20 грн від вартості товару (сплачує отримувач товару). 
Залежно від суми замовлення і категорії товару можливо знадобитися передоплата, розмір якої узгоджується з менеджером при підтвердженні замовлення. Зазвичай це 200-1000 грн. Якщо вартість товару більша 20тис. грн, або товар великогабаритний, або це збірка ПК під замовлення - передоплата може бути більшою.

  • Сума внесеної передоплати служить в якості застави і, в разі відмови від замовлення або зменшення його суми, повертається за вирахуванням реальної суми логістичних витрат за конкретним замовленням.
     

Перевірка цілісності товару

  • Перед тим, як остаточно оформити покупку і забрати замовлений вами товар, переконайтеся в його працездатності.
  • Перевірте цілісність пристрою і відсутність зовнішніх дефектів, відколів і т.д.
  • Перевірте відповідність комплектації, кольору, моделі.
  • Тільки після того, як ви переконалися, що отриманий вами товар відповідає вашим очікуванням, працездатний і не має зовнішніх дефектів, ви можете підписувати товарну накладну або акт прийому-передачі - в залежності від того, яким способом ви отримуєте своє замовлення.
  • Після того як ви підписали ТТН (акт прийому передачі), претензії що до пошкодження не приймають ні перевізником ні продавцем.
     

Повернення товару

  • Повернення товару здійснюється згідно з чинним законодавством України про захист прав споживача.
У яких випадках можна повернути або обміняти товар?
  • Повернути або обміняти товар на інший можна протягом 14-ти днів з моменту покупки.
  • Товар повинен бути в повній комплектації і не мати слідів використання. Всі пакувальні матеріали, в тому числі пломби і ярлики, повинні бути збережені цілими.
  • При поверненні мобільного телефону час розмов на лічильнику має бути менше 5-ти хвилин, а ПЗ не повинно було піддаватися зміни (оновлення, установка нових додатків і т.д.).
  • Якщо придбаний вами товар перестав працювати, його повернення або обмін відбувається тільки після отримання висновку сервісного експерта про те, що умови експлуатації не були порушені, а виріб не підлягає подальшому ремонту.
Якщо товар має сліди експлуатації та/або не збережений товарний (новий) вигляд - товар поверненню не підлягає.

Далі