Доставка

 

Варіанти доставки товару.

 

Самовивіз товару з нашого офісу

Замовляйте товар на сайті iCom.net.ua, або по телефону +38(044)333-83-54, та забирайте його в робочий час в пункті видачі товарів за адресою: м. Київ, вул. Старовокзальна 13/146А, 2 поверх, оф.№6.

Звертаємо увагу на те, що більшість товарів знаходяться на складі, тому їх попередньо потрібно замовити. Переміщення займає 1-3 дні. Також є товари які ми можемо перемістити в день замовлення. Більш детальну інформацію ви можете отримати у консультанта по телефону чи у online чаті в робочий час.

 

Кур'єрська доставка по Києву

Немає часу на відвідування магазину? Ми про це подумали.
Ми пропонуємо власну доставку:

  • здійснюється в зазначений день до під`їзду
  • можливо розрахуватись готівкою або переказом на карту (обов'язково узгоджується попередньо)
  • кур’єр видає всі необхідні документи на придбаний товар. 
  • вартість доставки по Києву - 100 грн. Мінімальна вартість замовлення на доставку - 2000 грн
  • ми безкоштовно доставим ваше замовлення по Києву, якщо вартість замовлення більше 10000 грн. (виключення: великогабаритна техніка) 
  • вартість великогабаритних товарів - від 150 грн. На такі товари також можлива часткова або повна передоплата
  • огляд товару при отриманні та його перевірка на цілісність (тільки механічні/фізичні пошкодження) - обов’язкова! Якщо ви не оглянули товар на цілісність при водієві - ми не зможем прийняти чи обміняти товар в майбутньому. 
  • звертаємо увагу, що увімкнення товар в розетку при доставці - не передбачено. Послуга доступна тільки при самовивозі. Ви можете самостійно перевірити товар на працездатність при кімнатній температурі. (в зимовий період, вмикати товар в розетку можливо не раніше чим через 2-3 години, після того як він потрапив з холоду). Якщо ж товар не ввімкнувся чи має заводський дефект, який не можливо побачити при огляді, тоді покупець, за власний рахунок, доставляє товар в наш офіс на заміну. Термін заміни потрібно уточнювати. 
  • Зверніть увагу, що доставка кур'єром, це лише логістична послуга з доставки товару! 
 

Доставка через "НОВА ПОШТА"

Замовляйте товар на сайті iCom.net.ua, та отримайте ваше замовлення в будь-якому відділенні “Нова Пошта”
Вартість доставки оплачується отримувачем, згідно тарифів перевізника НОВА ПОШТА. Зверніть увагу на те, що якщо вибрана послуга післяоплата (оплата при отриманні), перевізник стягує оплату за послуги у розмірі 2% +20 грн від вартості товару, яка оплачується додатково отримувачем (покупцем).
В залежності від суми замовлення і категорії товару можлива передоплата, розмір якої узгоджується з менеджером при підтвердженні замовлення.
Сума внесеної передоплати служить в якості застави і, в разі відмови від замовлення, іде на покриття логістичних витрат за конкретним замовленням (наші витрати та витрати перевізника). Якщо замовлення сформоване на відправку - завдаток віднімається від суми післяоплати та поверненню не підлягає.
Також ви можете оплатити вартість замовлення банківським переказом на наш рахунок. В такому разі ви будете сплачувати тільки доставку товару.

Після прибуття замовлення у зазначене відділення НОВОЇ ПОШТИ,  Вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номеру накладної. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення - товар буде повернений продавцю.
Важливо! Ваш обов'язок, як покупця, обов'язково перевірити цілісність товару до підписання товарно-транспортної накладної. Після отримання товару, претензії що до механічних / фізичних пошкоджень не приймаються, як перевізником так і продавцем! Будьте уважні!
Якщо ж ви виявили якісь пошкодження цілісності  товару, ви маєте скласти акт зі співробітником НОВОЇ ПОШТИ, та відмовитись ( не отримувати) посилку.


Весь товар продається офіційно, та обслуговується в авторизованих сервісних центрах (АСЦ), якщо такі є в вашому населеному пункті.
Деякі категорії товарів, такі як наприклад, комп'ютерні комплектуючі, АСЦ приймають виключно від дистриб’юторів. Такі товари ви можете здати в сервіс нам. Ми в свою чергу передаєм на АСЦ.
Важливо! Наш магазин не являється сервісним центром та не займається ремонтом! Ми лише виконуємо логістичну функцію передачі товару в сервіс! Тому термін обслуговування може бути більший ніж 14 днів! Але краще, щоб сервісних випадків було якнайменше)!

За додатковою інформацією, звертайтесь за телефоном +38(044)333-83-54.